Retourneren

Aanmelden en volgen van uw retour

Om een snelle afhandeling mogelijk te maken, vragen we u om uw retour via https://www.hijman.nl/retourform aan te melden. In de loop van 2020 kunt u de status van uw retour online volgen.

Maar u kunt natuurlijk ook iets retourneren in onze winkel.

Retourvoorwaarden

Uiteraard kunt u altijd uw bestelling aan ons retourneren. Maar, we vragen u wel eerst goed na te denken voor u bestelt. Als we daarmee een retour kunnen voorkomen, dan is dat mooi meegenomen. Want aan elke retour zijn zowel voor u als voor ons veel handelingen verbonden.

Retourneren kan alleen binnen 45 dagen na ontvangst van de goederen. Zowel online als in de winkel. Als u online wilt retourneren, meld uw retour dan aan met het retourformulier.

Retouren die niet aangemeld zijn met het retourformulier kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Mochten deze artikelen onverhoopt toch door de chauffeurs zijn meegenomen, dan checken we de voorwaarden en nemen contact met u op voor verdere behandeling.

Artikelen die we niet standaard in ons assortiment hebben, moeten we eerst voor u bestellen. Deze zogenaamde “bestelartikelen” kunnen niet geretourneerd worden. De bestelartikelen zijn herkenbaar aan een * bij het artikel. Dit * vindt u terug op alle documenten. Ook op onze website staat het er duidelijk bij, als het om een bestelartikel gaat.

De creditnota ontvangt u uiterlijk 5 dagen nadat u de artikelen teruggestuurd heeft. Maar wel alleen als u de retour vooraf aangemeld had.

Vragen of advies?

Vragen of advies?

Chat met Nigel of neem contact op via: [email protected] of 020 665 95 01.

De chat is beschikbaar van ma-vr van 08.00 tot 17.00 uur