Welkom bij Hijman Schoonmaakartikelen BV

Onze klanten aan het woord

Wilt u ook hieronder even aan het woord komen? Klik dan hier!

Constant dienstverlening

Diensten: Schoonmaak, glazenwasserij, facilitaire Dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Groeien kan ieder bedrijf, met voldoende doorzettingsvermogen, wilskracht en passie. Maar een begrip worden in Nederland, dat vergt vertrouwen, respect en liefde voor ondernemen. Deze laatste drie belangrijke kernwoorden vormen dan ook de missie van Constant Dienstverlening B.V: “Samenwerken met vertrouwen, respect en liefde voor het vak. Dan haal je altijd voldoening uit je werk en uit elkaar”.

Aantal medewerkers: 50-100

Hijman is onze vertrouwde partner op het gebied van schoonmaakartikelen. 
In de loop der jaren hebben wij een plezierige en hechte relatie opgebouwd, waarbij we altijd kunnen rekenen op de kennis en ervaring van de mensen bij Hijman. Ze werken volgens heldere afspraken, ze denken met ons mee en weten altijd een geschikte oplossing te bieden.

A. Atwal, Eigenaar Constant Dienstverlening B.V.

Constant Dienstverlening BV www.schoonmaakbedrijf-constantbv.nl

 

Lijn

Glazenwasserij Vasilda

Diensten: Glazenwasser, Facilitaire Dienstverlening

Aantal medewerkers: 25-50

Het voordeel om met Hijman als leverancier te werken is de service die zij geven en de tijd die ze voor je nemen. 

Erwin, Eigenaar Vasilda Glazenwasserij

Lijn

Wiegmans Facilitaire Diensten (Woerden)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Facilitaire Dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Onze filosofie is langer termijn. Klanten moeten klant blijven voor vele jaren. Dit realiseren we door kwaliteit te leveren en goed en eerlijk te communiceren met onze klanten.

Aantal medewerkers: >100

De voordelen van Hijman in onze ogen: Online bestellen op project niveau met budgeten. Direct contact met een snelle afhandeling van vragen.

Typisch Hijman?  Echt een familie bedrijf dat al van generatie op generatie goede zaken doen. Generatie 3 t/m 5 lopen rond in het bedrijf, dat zie je niet veel meer. (Behalve bij ons dan !)

Rob Nap, Manager Wiegmans Facilitaire Diensten

Wiegmans

Lijn

Marcella de Schoonmaakspecialist BV (Diemen)

Diensten: Schoonmaak

Bedrijfsfilosofie: Marcella is een familiebedrijf die de kwaliteit levert van een kleiner bedrijf maar de slagvaardigheid heeft van een groot bedrijf.

Aantal medewerkers: >100

Ook Hijman is een familiebedrijf wie gaat voor de lange termijn relatie. Er wordt gedacht in oplossingen en door de eigen transportservice kan Hijman ongekend snel leveren, soms zelfs dezelfde dag!  Hijman voelt voor ons en onze klanten vertrouwd. Middelen en materialen worden tot in de kast bij onze klanten geleverd en daar hoeven wij ons nooit zorgen over te maken. De medewerkers die bij onze klanten over de vloer komen voelen ook voor onze klanten als onze partner.

Barry La Pierre, Directeur Marcella de Schoonmaakspecialist BV

Marcella

Lijn

Cleaning Company Amende (Edam)

Diensten: Schoonmaak & Glazenwasserij

Bedrijfsfilosofie: .......

Aantal medewerkers: 0-10

Top bedrijf en hondvriendelijk, helemaal super!

Robert Amende, Eigenaar Cleaning Company Amende

lijn

Jos Bakker Schoonmaak (Wormer)

Diensten: Schoonmaak & Glazenwasserij

Bedrijfsfilosofie: .......

Aantal medewerkers: 10-25

Hijman is voor mij: betrouwbaar, toegankelijk en ze leveren zeer snel. Onze accountmanager Tarik Drissi denkt met ons mee en geeft goed advies.

Jos Bakker, DGA Jos Bakker Schoonmaak

Jos Bakker

Lijn

Kolbener Schoonmaak & Specialistische Dienstverlening (Woerden)

Diensten: Schoonmaak & Facilitaire Dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Service, lange termijn visie en eerlijkheid. Dat is onze filosofie! Daar hebben wij onze onderneming mee grootgebracht, en is vandaag de dag nog steeds de spil in het geheel.

Aantal medewerkers: 10-25

De voordelen van het samen werken met Hijman vind ik: Fijne onderlinge verhoudingen, no nonsense cultuur, breed assortiment en goede afspraken. Typisch Hijman:  Soms is het echt lachen als we de balie aan de telefoon hebben voor info of een order. Het blijven toch Amsterdammers! Met als uiteindelijke gevoel, ouwe jongens krentenbrood. Zelf kom ik niet meer vaak in de winkel, maar een van de laatste keren kwam ik de eigenaar (Donald) tegen. Altijd even een gezellig en gemeend praatje over zaken en hoe alles privé gaat. Hij had op dat moment een nieuwe auto. Aangezien mij dat ook niet onberoerd laat en hij dit merkte ging dat heel simpel. Enige seconden later gaat de auto open en zit ik achter het stuur...motor starten en samen genieten van al dat moois. Ondertussen verandert het zakelijke praatje in auto praat wat resulteerde in een kop koffie naderhand en tot slot een goede deal met een geheel (voor ons) nieuw systeem waar wij veelvoudig mee werken. Ook dat is voor ons Hijman!!

R. Blok, Directeur Kolbener Schoonmaak

Kolbener

Lijn

Effective Schoonmaakbedrijf (Amsterdam)

Diensten: Schoonmaak & Glazenwasserij

Bedrijfsfilosofie: Effective onderkent de verandering in de behoeften van de zijde van de opdrachtgevers.

Aantal medewerkers: 25-50

Belangrijk vind ik dat je altijd vriendelijk te woord wordt gestaan en het personeel is zeer behulpzaam. Typisch Hijman: "Het komt altijd goed!"

R. Ramkisoen, Eigenaar Effective Schoonmaakbedrijf

Effective

Meijer Multicleaning BV (Diemen)

Diensten: Schoonmaak & Glazenwasserij

Bedrijfsfilosofie: Kwalitet en sevice staan hoog in het vaandel!

Aantal medewerkers: 50-100

Het meedenken van de medewerkers van Hijman is nou echt typisch Hijman!

Ronald van Oort, Manager Meijer Multicleaning BV

Meijer

Backer Schoonmaak Service (Ouderkerk a/d Amstel)

Diensten: Schoonmaak & Glazenwasserij

Bedrijfsfilosofie: Het kan altijd beter!

Aantal medewerkers: 0-10

Wij hebben een lange relatie, die nog nooit teleurgesteld is en de mensen van Hijman weten waar ze het over hebben.

Frans Backer, Directeur Backer Schoonmaak Service

logo

Van der Sluis Dienstverlening (Bleiswijk)

Diensten: Schoonmaak en Facilitaire Dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Betrokkenheid

Aantal medewekers: 25-50

Typisch Hijman? Mijn hond mag altijd mee naar binnen!

Peter van der Sluis, Directeur van der Sluis Dienstverlening

van der sluis

Lijn

TSN (Amsterdam)

Diensten: Schoonmaak

Bedrijfsfilosofie: Groter worden!

Aantal medewerkers: 10-25

De mensen bij Hijman zijn vriendelijk en geven kundig advies.

Sandra Monsma, ambulant objectleider TSN

Lijn

Van Kouwen Automotive (Amsterdam)

Diensten: Autodealer

Bedrijfsfilosofie: Theo van Kouwen " Een bezoek aan Van Kouwen moet een hele bijzondere beleving zijn..!"

Aantal medewerkers: >100

Met alle vragen over producten of over web bestellingen hoef ik maar te bellen en ik wordt meteen geholpen. De lijnen binnen Hijman zijn kort, altijd bereikbaar!  Dinsdag 4 november heb ik gebeld met Michael van de verkoop en ik had een vraag over een vaatwasmiddel waar ik niet blij mee was. Michael heeft dit meteen doorgegeven aan onze account manager en die belde gelijk terug, afspraak gemaakt en alles is op vrijdag opgelost. Bestellijsten in orde gemaakt en het vaatwasmiddel wat ik zocht is helemaal naar mijn wens, typisch Hijman!

Sonja Douven, Office Manager Van Kouwen Automotive

Van Kouwen

lijn

RA le Belle schoonmaakbedrijf (Amsterdam)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Facilitaire Dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Rijk worden

Aantal medewerkers: 0-10

Er hangt bij Hijman een prettige sfeer en je wordt er snel geholpen.

Rene le Belle, Eigenaar RA le Belle

Lijn

Kenso BV (IJmuiden)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Facilitaire Dienstverlening

Bedrijfsfilosofie:  Wij werken met de beste materialen en de laatste technieken om het voornaamste resultaat te waarborgen. Uiteraard doen wij dit met oog voor het milieu. Onze schoonmaakmiddelen zijn biologisch afbreekbaar en daardoor niet of nauwelijks schadelijk voor uw leefklimaat. Schoonmaakbedrijf Kenso BV is een zelfstandig reinigingsbedrijf in Ijmuiden met de kennis, de kwaliteiten en de ervaring om uw huis, kantoor, school en industriële werkplek weer in topconditie te krijgen.

Aantal medewerkers: 25-50

Hijman is een betrouwbare leverancier waar wij al meer dan 25 jaar een hele prettige samenwerking mee hebben. Onze klanten willen op korte termijn een oplossing hebben, dan is het voor ons belangrijk dat wij deze ook kunnen geven, hiervoor kunnen wij altijd rekenen op onze account manager Tarik Drissi, hij komt altijd met de juiste oplossingen.

O.Koyuncu, DGA Kenso BV

Kenso

Lijn

Handy-Clean schoonmaak & bedrijfsdiensten

Diensten: Schoonmaak & Glazenwasserij

Bedrijfsfilosofie: Breed flexibel inzetbaar zijn met korte communicatielijnen tussen leiding en medewerker, wat resulteert in snelheid en efficiëntie.

Aantal medewerkers: 25-50

Hijman als Totaal leverancier van product en materiaal dat voor ons nodig is, is meestal op voorraad en kan binnen 24 uur geregeld worden. Hijman levert onze materialen tot in het magazijn, waar wij geen omkijken meer naar hebben. En verder stellen wij het goede contact met uw Account Manager Tarik Drissi zeer op prijs. Tarik heeft goede kennis van zaken en vind het geen probleem om met ons mee te sparren waar het gaat om bijvoorbeeld de inzet van reinigingsmethoden. Dit alles maakt dat wij in 2014 besloten hebben alleen nog zaken te doen met Hijman.

Lars Louwman, Directeur Handy-Clean

Handyclean

Lijn

Promen (Gouda)

Diensten: Facilitaire Dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Het bieden van werk en ontwikkelingsmogelijkheden voor mensen met een achterstand tot de arbeidsmarkt.

Aantal medewerkers: >100

Ik vindt Hijman betrouwbaar en ze leveren snel.

Remco de Lang, Hoofd Bedrijfsbureau Promen

Promen

Lijn

A&P Reiniging (Andijk)

Diensten: Schoonmaak

Bedrijfsfilosofie: Kwaliteit en service.

Aantal medewerkers: 10-25

Het uit voorraad leveren vindt ik erg belangrijk!

Han Bakker, Eigenaar A&P Reiniging

a en p

Lijn

de Haan Facilitaire Dienstengroep (Purmerend)

Diensten: Facilitaire Diensten

Bedrijfsfilosofie: Meedenken om te werken aan onderscheidend vermogen. Het flexibel opstellen en altijd bereikbaar zijn is voor een leverancier van een dienstverener van groots belang. Hijman geeft hier een goede invulling aan.

Aantal medewerkers: >100

Typisch Hijman: Afspraak = afspraak!

Rens Sakko, Operationeel Manager de Haan Dienstengroep

De haan

Lijn

Schoonmaakbedrijf & Glazenwasserij Lübke BV (Uithoorn)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Faculitaire Dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Bij Lübke staat het schoonmaken op een zeer hoog niveau. Een schoonmaakbedrijf dat de wensen van de klant uitstekend weet te realiseren met een gemotiveerd team in een juist werkklimaat.

Aantal medewerkers: 25-50

De voordelen van het zaken doen met Hijman vindt ik met name de snelle leveringen en het vriendelijke personeel.

Debika Chhanai,  Medewerkster Bedrijfsbureau Lübke Schoonmaakbedrijf

Lubke

Lijn

Schoonmaakbedrijf Meerwijk (Utrecht)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Facilitaire Dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Bij al onze werkzaamheden staat de kwaliteit van de geleverde diensten centraal. Met een doelmatige bedrijfsstructuur en goed opgeleide en gemotiveerde medewerkers houden wij de kosten zo laag mogelijk.

Aantal medewerkers: >100

De snelheid van leveren, het grote assortiment en het uitleveren op de diverse locatie zijn voor ons de reden om zaken te doen met Hijman.

Ed Meerwijk, Directeur Schoonmaakbedrijf Meerwijk

Meerwijk

lijn

Van Dam bedrijfsdiensten (Mijdrecht)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Ongediertebestrijding

Bedrijfsfilosofie: Van Dam bedrijfsdiensten streeft altijd naar een langdurige relatie met klanten en gaat niet voor korte termijn gewin. 

Aantal medewerkers: 25-50

Typisch Hijman vind ik: dat de directeur Roland Wink, zelf er ook alles aan gedaan heeft van Dam weer terug te halen als klant!

Co Outshoorn, Bedrijfsleider Van Dam bedrijfsdiensten


Hago Nederland BV (Amsterdam)

Diensten: Schoonmaak en Glazenwassrij

Bedrijfsfilosofie: Verfrissend vanzelfsprekend. Hago strijdt voor een markt die recht doet aan de belangen van schoonmakers, leveranciers, intermediairs en opdrachtgevers. Een markt waarin schoonmakers met plezier werken en opdrachtgevers weer ouderwets kunnen rekenen op hun leveranciers. Een markt waarin alles weer als vanzelfsprekend goed geregeld is. Klanten die krijgen waarvoor ze betalen, medewerkers die voldoende ruimte krijgen om hun vak uit te oefenen en facturen die op tijd voldaan worden.

Aantal medewerkers: >100

Als je bij Hijman binnenkomt, dan voel je je op je gemak, relaxed. 

Abdellatif Ouchou, Objectleider Hago

Hago

Vesto Schoonmaak Bedrijfsdiensten (Haarlem)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Facilitaire Dienstverlening

Bedrijfsfilosofie:  Veel bedrijven bieden schoonmaakdiensten aan, daar zijn wij echt niet de enige in. Veel interessanter is het te weten wat de onderwerpen zijn waar Vesto zich daarbovenop dagelijks mee bezig houdt: permanente aandacht, professionaliseren, innovatie, bezig zijn met de opdracht, OSB keurmerk, VSR kwaliteitscontroles, vaste en bereikbare contactpersonen met gevoel voor verantwoordelijkheid, zomaar een aantal voor ons relevante termen. Wat is er prettiger voor opdrachtgevers te weten dat zij daarvan kunnen profiteren?

Aantal medewerkers: 50-100

 

Onlangs werd er bij een opdrachtgever van ons een nieuwe sanitaire groep opgeleverd. Echter bij het inrichten van de verbouwde toiletruimte werd pas laat stil gestaan bij de sanitaire voorzieningen, wel werd na de oplevering de ruimte heel snel in gebruik genomen. Eén telefoontje met Hijman was voldoende. De sanitaire inrichting was binnen enkele dagen geregeld, door betrokken en meedenkende binnendienst. Dat is voor ons typisch Hijman, alles in het werk stellen om ons van dienst te zijn. Daarom doen wij al sinds onze oprichting in 1987 zaken met Hijman.

Stefan de Loos, Directeur/Eigenaar Vesto Schoonmaak Bedrijfsdiensten

 

Fati Cleaning (Izegem)

Diensten: Schoonmaak

Bedrijfsfilosofie: Wij garanderen u de beste kwaliteit, tegen de beste prijs!

Aantal medewerkers: 0-10

Als ik bij Hijman binnenkom, is er altijd ruimte om een geintje te maken. Ik vind het erg gezellig!

A. Saarig, Directeur Fati Cleaning

Lijn

RTL Cleaning (Nieuwegein)

Diensten: Schoonmaak, Facilitaire dienstverlening en Glasbewassing

Bedrijfsfilosofie: Niet vies van het echte schoonmaakwerk en niet vies van het echte kluswerk!

Aantal mederwerkers: 50-100

Een leuke gebeurtenis die typisch Hijman is: Spullen die niet op tijd geleverd konden worden worden alsnog via onze accountmanager snel ter plaatse gebracht. Zo konden wij toch op tijd gaan beginnen bij de klus.

Rob van Luijn, Directeur RTL Cleaning

Lijn

gefeliciTAART.nl (Haarlem)

Diensten: online taartenwinkel

Bedrijfsfilosofie: Of het nu gaat om een felicitatie, traktatie, bedankje, iemand succes wensen, de geboorte van een kind, een blijk van waardering, de introductie van een nieuw product, een lekker relatiegeschenk, of gewoon lekker voor jezelf, met gefeliciTAART.nl is er altijd iets te vieren.

Aantal medewerkers: 0-10

Hijman is een erg goed en betrouwbaar bedrijf, altijd klantgericht en meedenkend.

Michelle Zwart,  Assistent Officemanager gefeliciTAART.nl

lijn

Boerderij Langerlust (Amsterdam)

Diensten: Horeca

Bedrijfsfilosofie: Re-integratie mensen op de arbeidsmarkt. Uitgaan van eigen kracht!

Aantal medewerkers: 25-50

Ik ervaar de samenwerking wat betreft het geven van info en alternatieven als zeer positief.

Gerben Mensink, Manager

Langerlust

Lijn

Het Concert Gebouw NV (Amsterdam)

Diensten: Faciliteren van concerten en evenmenten

Bedrijfsfilosofie: De ambitie van Het Concertgebouw is op alle fronten topkwaliteit te bieden, in de programmering, hospitality, staat van het gebouw, educatie en participatie, etc..

Aantal medewerkers: >100

Mijn ervaringen zijn eigenlijk alleen maar positief. Altijd denken in oplossingen.

Arnold van Duijn, Chef Operationele Dienst.

Logo concert gebouw

Lijn

Top & Top Schoonmaak (Lelystad)

Diensten: Schoonmaak

Bedrijfsfilosofie: Het antwoord is Ja! Wat is uw vraag?

Aantal medewerkers: 25-50

We voelen ons thuis bij Hijman en dan gaat het niet alleen om de heerlijke koffie maar vooral om de korte lijnen en je weet bij wie je terecht kunt met je vragen.

Michael Top, Eigenaar van Top & Top Schoonmaak

Top en Top

Lijn

Van Berkel Groep B.V. (Almere)

Diensten: Schoonmaak

Bedrijfsfilosofie: De doelstelling van Van Berkel Groep B.V. is het verrichten van en adviseren in bedrijfs huishoudelijke diensten voor bedrijven, overheid, evenementen en gezondheidszorg. Bij doorvoering van deze doelstelling worden de navolgende aspecten onderkend: Afhankelijk van de behoefte van gebruikers/gebruiksters van de gebouwen, zullen schoonmaak- en verzorgingshandelingen worden verricht die gericht zijn op de verzorging van de mens en zijn omgeving. Naast deze verzorgingswerkzaamheden dienen de dagelijkse reinigingswerkzaamheden en periodieke reinigingswerkzaamheden te worden uitgevoerd met het doel de gebouwen, het afwerkmateriaal van de gebouwen en inventarisatie in goede staat te houden.

Aantal medewerkers: 10-25

De voordelen van Hijman vinden wij: de snelheid van leveren, de betrouwbaarheid, uit voorraad leveren en natuurlijk de fijne samenwerking met onze accountmanager Tarik Drissi!

A. Laassal, Directeur Van Berkel Groep BV

Van Berkel

Lijn

Clean 4 U Multidiensten BV (Amsterdam)

Diensten: Schoonmaak

Bedrijfsfilosofie: Clean 4 U Multidiensten BV is een organisatie die goed bekend staat bij bouw-en aannemersbedrijven. De uitgebreide diensten die Clean 4 U Multidiensten BV op de bouwprojecten te bieden heeft spreekt voor zich.

Aantal medewerkers: 25-50

Wat ik belangrijk vindt aan Hijman is het persoonlijk contact en goede advies van onze account manager!

A. Muhammad, Directeur Clean 4 U Multidiensten BV

Clean 4 u

Lijn

Marcel Pethke BV (Diemen)

Diensten: Schoonmaak & Glazenwasserij

Bedrijfsfilosofie: Als de nood aan de man is zijn wij snel paraat om u een oplossing te bieden of uw probleem direct te verhelpen. 

Aantal medewerkers: 10-25

Een telefoon gesprek met Hijman gaat altijd gemakkelijk, spontaan en niet te formeel. Daarbij is er makkelijk te bestellen en ook meestal altijd beschikbaar.

Britt Pethke, office manager Marcel Pethke BV

Logo

lijn

Goos Horeca (Amsterdam)

Diensten: Horeca leverancier

Bedrijfsfilosofie: Cash&carry. Klant moet zich koning voelen.

Aantal medewerkers: 0-10

Hijman is onze buurman, Als we elkaar nodig hebben zijn we er voor elkaar!

Mike van Ossenbruggen, Verkoop Goos Horeca

Voskamp Groep West (Amsterdam)

Diensten: Groothandel Ijzerwaren

Bedrijfsfilosofie: Met ruim 60 jaar ervaring en 325 medewerkers zetten wij ons elke dag in voor een optimale samenwerking met onze klanten om projecten tot een succes te smeden. 

Aantal medewerkers: >100

Bij Hijman wordt ik altijd netjes geholpen, vragen worden netjes beantwoord, gewoon prettige samenewerking!

Den Schipper, Verkoop Voskamp Groep

Lijn

ASS Specialistische reiniging (Amsterdam)

Diensten: Schoonmaak

Bedrijfsfilosofie: 20 jaar fijne zaken!

Aantal medewerkers: 10-25

Hijman vindt ik: Lekker Dichtbij, je voelt je thuis en de zelfservice is prettig!

Mo Azoufri, Eigenaar ASS

lijn

Van Leeuwen glazenwasserij & dienstverlening (Diemen)

Diensten: Glazenwasserij en dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: De wensen en eisen van onze opdrachtgevers staan centraal. Van Leeuwen glazenwasserij en dienstverlening is een flexibele partner die actief meedenkt en meewerkt aan het vinden van efficiënte en creatieve oplossingen.

Aantal medewerkers: 25-50

Het fijne van hijman vindt ik: ruim assortiment, ladderkeuring intern, lekker dichtbij makkelijk en prettig zaken doen goede communicatie!

Denise Buis,  Officmanager Van Leeuwen 

 

Lijn

Abeco Holland BV (Coevorden)

Diensten: Collega Groothandel

Bedrijfsfilosofie: .....

Aantal medewerkers: 50-100

Buiten het feit dat het leuke mensen zijn is de prijsstelling goed. Leverbetrouwbaarheid is super! Een hoge flexibiliteit en een prima service.

Arnold Fonville, Eigenaar Abeco

Lijn

Warmin Bedrijfsdiensten (Utrecht)

Diensten: Schoonmaak

Bedrijfsfilosofie: Schoonmaken is mensenwerk. Daarom staan mensen centraal bij Wamin b.v. Schoonmaakdiensten.

Aantal medewerkers:50-100

1 van de voordelen van het samenwerken met Hijman is als ik Tarik (accountmanager van Hijman) bel voor advies. dan heb ik het gelijk dezelfde dag nog (niet een week later)!

Dhr. Ballouti, DGA Warmin

Lijn

Oké Dienstverlening BV (Diemen)

Diensten: Facilitaire dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Flexibiliteit is het sleutelwoord. Een flexibele werkwijze is efficiënt en levert een optimale prijs/kwaliteitsverhouding op. Dat is Oké-Flex! Kortom; Oké-Flex staat voor service op maat door optimale flexibiliteit.

Aantal medewerkers: <100

Belangrijk aan het zaken doen met Hijman vindt ik: Toegankelijkheid; Sociaal en ethisch handelen; Juiste producten tegen de juiste prijs!

Rosalie Maas,  Backoffice medewerker Oké Groep

Logo Oke Bv

Lijn

KSB Diensten BV (Amsterdam)

Diensten: Schoonmaak

Bedrijfsfilosofie: Gewoon, goed schoon!

Aantal medewerkers: 25-50

Typisch Hijman vindt ik: Het bezoek aan papierfabrieken in Lucca en omgeving. Leerzaam, maar vooral leuk en je gewaardeerd voelen!

Frans van de KLundert, DGA KSB Diensten BV

KSB

Lijn

G van Alem (Groenekan)

Diensten: Schoonmaak 

Bedrijfsfilosofie: Het aangaan van langdurige en duurzame relaties met onze klanten.

Aantal medewerkers: >100

Het prettige aan het zaken doen met Hijman vindt ik: Het sociaal en vertrouwd kunnen communiseren met 1 of meerdere contactpersonen. Het uithanden kunnen geven van de leveringen naar klanten. Het oplossende vermogen.

Danny Bouwer, Inkoper/Magzijn G van Alem

Lijn

Paradiso (Amsterdam)

Diensten: Pop- en Cultuur Tempel

Bedrijfsfilosofie: De meeste mensen kennen Paradiso vooral als poptempel. Als je verder kijkt, zie je dat Paradiso coalities zoekt met andere partijen, zorgdraagt voor nieuwe producties die soms niet eens in Paradiso zelf plaatsvinden, in het belang van de stad. Daarbij trekt Paradiso zich weinig aan van de traditionele grenzen tussen (pop)muziek en andere disciplines. Paradiso kun je ook zien als tempel voor nieuwe cultuur.

Aantal medewerkers: >100

De voordelen van Hijman vindt ik: Ze leveren snel (tenzij niet op voorraad) vaak volgende dag als nodig. Het retourneren van producten is meestal geen probleem! Een kleine anekdote: Tarik Drissi (onze account manager) die weer zonder afspraak langskomt in pak als je het druk hebt.........Maar goed,  je kan hem ook weer bellen voor producten die niet in de Hijman catalogus staan en die verzorgt hij ook altijd netjes!

Team Paradiso

Paradiso

lijn

VKS NV (Wormerveer)

Diensten: Schoonmaak

Bedrijfsfilosofie: Vakkennis, Kwaliteit en service Wij gaan door waar andere stoppen!

Aantal medewerkers: 50-100

Het werkt lekker met Hijman als partner, vrijwel alles hebben ze op voorraad en als het er een keer niet is wordt het direct geregeld dat het er komt! Kortom afspraak is afspraak!

Bob Kuijt, Uitvoerder VKS NV

VKS

LIJN

Camping Zeeburg (Amsterdam)

Diensten: Camping

Bedrijfsfilosofie: Amsterdam en Camping Zeeburg staan bekend om haar tolerante en vriendelijke sfeer. Iedereen is welkom: backpackers, gezinnen, cityhoppers, wereldreizigers en (school)groepen.

Aantal medewerkers: 50-100

Het fijne van het samenwerken met Hijman vindt ik het persoonlijk contact en de snelle goede leveringen.

Pascal de Ghouy, hoofd facilitair Camping Zeeburg

Camping Zeeburg

Lijn

Firma Sterkenburg (Amsterdam)

Diensten: Schoonmaak & Glazenwasserij

Aantal medewerkers: 0-10

Hijman heeft voorraad, en levert tegen de juiste prijs, dat is erg belangrijk voor ons!

Angela Lijesen, directie Firma Sterkenburg

Butter Facilities (Uithoorn)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Facilitaire diensteverlening

Bedrijfsfilosofie: Just clean it!

Aantal medewerkers: 10-25

Hijman heeft korte lijnen, sociaal, prijs technisch ok! Gewoon goed!

Edwin Butter, Eigenaar Butter Facilities

Butter

Dexerials Europe BV (Lijnden)

Diensten: Fabikant

Aantal medewerkers: 25-50

Hijman heeft kennis van zaken, zodat wij ons daar geen zorgen om hoeven te maken, en ons kunnen blijven richten op waar wij goed in zijn. daarbij vindt ik de voordeel van Hijman: Snel contact en levering, weet waar ze het over hebben.

Sebo vd Waal, Supervisor Production Dexerials

Lijn

Delta Hotel (Amsterdam)

Diensten: Hotel

Bedrijfsfilosofie: Wij creën graag voor onze gasten een aangenaam verblijf

Aantal medewerkers: 10-25

De snelheid van leveren en nog tegen de juiste prijs is voor ons de reden om met Hijman zaken te doen.

Martine Duin, Office manager Delta Hotel

delta hotel

Lijn

TSR Schoonmaakbedrijf (Krimpen a/d Lek)

Diensten: Schoonmaak en Glazenwasserij

Bedrijfsfilosofie: Doen wat je zegt en altijd dezelfde kwaliteit leveren

Aantal medewerkers: 10-25

Hijman is niet alleen snel in het leveren van de bestelde goederen, als je iets vraagt zoeken ze ze dit helemaal voor je uit!

Theo van der Kooij, Directeur TSR Schoonmaakbedrijf

TSR logo

Lijn

The Bright Shine (Amsterdam)

Diensten: Schoonmaak, Facilitaire Dienstverlening, Glazenwasserij, Renovatie en Onderhoud

Bedrijfsfilosofie: Uw partner in onderhoud. Alle werkzaamheden kunnen wij uitvoeren of laten uitvoeren, van schoonmaak tot renovatiebouw.

Aantal medewerkers: 25-50

Wij vinden dat Hijman snelle service heeft, altijd bereikbaar is en vooral kennis over zaken heeft.

Leon Doll, mede-eigenaar The Bright Shine

The Bright Shine

Lijn

Perfect Vloeronderhoud BV (Amsterdam)

Diensten: Vloeronderhoud

Bedrijfsfilosofie: Met de beste producten, het beste resultaat leveren.

Aantal medewerkers: 25-50

De belangrijkste reden om zaken doen is het vertrouwen dat wij in hun hebben, en ze hebben genoeg voorraad!

Ozturk, directeur Perfect Vloeronderhoud

Perfect

lijn

SportService Amsterdam (Amsterdam)

Diensten: Schoonmaak, Dienstverlening, Beheer gebouwen

Bedrijfsfilosofie: Schoon, heel veilig, toegangkelijk en duurzaam onze gebouwen beheren

Aantal medewerkers: 25-50

Typisch Hijman is voor ons: het meedenken met de filosofie van het bedrijf vooral op het gebied van duurzame en milieuvriendelijke producten. Ze zitten lekker dichtbij en hebben heel veel op voorraad.

Lau Mulder, voorman beheer SportService Amsterdam

Sportservice

Lijn

Menlo Logistics (Schiphol-Rijk)

Diensten: Logistiek centrum

Bedrijfsfilisofie: At con-way,our employees are our greatest competitive advantage. By focusing on our values,we will realize the vision of making Con-way our customers' greatest competitive advantage in global supply chain service. Mission Menlo worlwide Logistics designs, implements and manages supply chain solutions. We deliver operational excellence through superior people,process and technology. This gives our employees challenging and rewarding careers,our clients competitive advantages, and our shareholders sustained value.

Aantal medewerkers: >100

De adequate opvolging bij de huidige 'directe' communicatielijn aangaande bestelling vind ik een toegevoegde waarde van Hijman. Als ik vraag naar een product die ik moeilijk ergens kan vinden gaat Hijman voor mij opzoek en ze regelen het gewoon voor me. Top service, ze staat klaar voor de klant.

Elmer Capello, Warehouse Leader Menlo Logistics

Menlo

Lijn

Blinck (Almere, Arnhem)

Diensten: Schoonmaak

Bedrijfsfilosofie: Gewoon ons werk doen dan is het "Blinkend schoon". Dat is Blinck, uitblinkers in schoonmaakwerk.

Aantal medewerkers: 50-100

Hijman is voor ons toegankelijk, de snelheid van leveren is top. Het zakendoen beschouwen wij als erg prettig, niets is te veel gevraagd. Ze zijn heel erg behulpzaam en de kwaliteit van de koffie in de winkel is top!

Albert Waller, Rayon manager Blinck

Logo Blinck

 

lijn

Teico Service B.V. (uit Lijnden)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Facilitaire dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Teico kan getypeerd worden als een schoonmaakbedrijf met een sterke eigen filosofie. Klantgerichtheid, transparantie en een uitstekende service zijn naast kwaliteits- en milieueisen belangrijke pijlers van onze organisatie. De compacte organisatie van Teico handelt vanuit een optimale mix van een ambachtelijke benadering met een moderne visie. Korte lijnen, het nakomen van afspraken, flexibel, vakmanschap en kennis zorgen voor een goede kwaliteit-/prijsverhouding. Ontzorgen, van u als opdrachtgever, staat voor Teico voorop.

Aantal medewerkers: >100

Prettige manier in de omgang, meedenken als daar om gevraagd wordt en meedenken 2 kanten op, dat is wat wij typisch Hijman vinden.

De voordelen van het samenwerken met Hijman vinden wij: prettige manier van werken. Oplossingen zijn snel en goed voor handen. De bereikbaarheid van de shop is goed als het nodig is.

Simon Termaat, controller Teico Service BV

Teico service

lijn

Schoonkantoor.nl (uit Amsterdam) 

Diensten: Schoonmaak en Glazenwasserij

Bedrijfsfilosofie: Doen wat je beloofd!

Aantal medewerkers: >100

Waarom doet Schoonkantoor zaken met Hijman? Hijman is ons logistieke verlengstuk en bij Hijman wordt klantgericht gedacht!

Marcel Massar, directeur Schoonkantoor.nl

Schoonkantoor

Lijn

Anjer BV (uit Amsterdam)

Diensten: Schoonmaak en Glazenwasserij

Bedrijfsfilosofie: • Goede service en slagvaardig optreden,• Uitgebreide service mogelijkheden,• Landelijke dekking • Transparante/scherpe offertes met een goede prijs/kwaliteit verhouding, korte communicatielijnen.

Aantal medewerkers: >100

Een aantal redenen waarom wij zaken doen met Hijman zijn: Toegankelijkheid; Snelheid; Betrouwbaarheid en juistheid; Sociaal en ethisch handelen; Juiste producten tegen de juiste prijs; Uit voorraad leveren. Wij zouden Hijman zeker aanbevelen aan collega bedrijven!

Sakir Yasar, directeur Anjer BV.

Anjer BV

lijn

Lübke B.V. (uit Uithoorn)

Diensten: Schoonmaak. Glazenwasserij

Bedrijfsfilosofie: Wij kunnen zorgen voor schone, frisse omgeving. Wij stellen in overleg met u een plan van aanpak op en maken een resultaatgerichte offerte. Zo bent u er altijd zeker van dat we doen wat we zeggen. Een goede relatie met de klant is belangrijk. De schoonmaak kunt u met een gerust hart aan ons overlaten. Mocht u ons nodig hebben, dan is één telefoontje voldoende.

Aantal medewerkers: 25-50

Onze reden om zaken te doen met Hijman is niet alleen de betouwbaarheid, snelheid van leveren etc., Lübke B.V. is van oudsher net als Hijman een famillie bedrijf en dat schept een band. Lübke B.V. voelt zich net Hijman verantwoordelijk als het gaat om MVO, kortom er is du meer dan 1 reden om zaken te doen met Hijman.

Debika Chhanai, medewerkster bedrijfsbureau Lübke B.V.

Lubke bv

Lijn

Allround Cleaning Service B.V. (uit Bodegraven)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Facilitaire dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: De filosofie van ACS is de klant totaal ontzorgen op gebied van facilitaire zaken. Naast regulier schoonmaakonderhoud bieden wij ook beheerdersdiensten, huismeesters en gebouwenservice onderhoud programma's. Hijman is reeds jaren een zeer prettige huisleverancier die niet allen voorziet in levering van producten maar ook een goed advies levert. Leveringen worden snel en nauwkeurig uitgevoerd. Wanneer er wat nieuws op de markt is worden we er goed over geïnformeerd en indien van toepassing uitgenodigd voor demonstraties.

Aantal medewerkers: 25-50

Onze reden om zaken te doen met Hijman is: er is veel bespreekbaar en in overleg wordt er altijd een passende oplossing gevonden voor nieuwe zaken.

Kitty Hettema, commercieel allround medewerker Allround Cleaning Service

Allround

Lijn

Kotterman Bedrijfsdiensten BV (uit Watergang (Amsterdam))

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Facilitaire dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Kotterman Bedrijfsdiensten BV staat voor een kwalitatiefvolle dienstverlening en persoonlijke benadering. Wij streven naar langdurige relaties met onze opdrachtgevers, leveranciers en medewerkers. De wensen van onze klanten staan centraal. Kwaliteit, persoonlijke aandacht, snelle communicatie, professionaliteit, pro-activiteit, flexibiliteit en betrouwbaarheid zijn de speerpunten van ons bedrijfsbeleid.

Aantal medewerkers: 50-100

Het voordeel van het samenwerken met Hijman is: betrouwbare leverancier met persoonlijke aandacht en snelheid van handelen.

Brent van Unnik, directeur/eigenaar Kotterman Bedrijfsdiensten BV

Kotterman

Lijn

Job Procleaning (uit Roosendaal)

Diensten: Schoonmaak en Glazenwasserij

Bedrijfsfilosofie: Schoonmaakbedrijf Job Procleaning is een echt familiebedrijf met typerende eigenschappen zoals: professioneel, ervaren, betrouwbaar, heel persoonlijk en met kwaliteit hoog in het vaandel. Wij bieden een breed dienstenpakket van o.a. schoonmaakonderhoud, glasbewassing, vloeronderhoud, maar ook facility services aan bij ons klanten. Door ons werkgebied regionaal te houden, namelijk de regio West-Brabant, hebben wij korte respons-tijden. Onze medewerkers spelen een belangrijke rol. Want tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten! Wij zijn in bezit van het OSB-keurmerk en VCA-gecertificeerd om kwalitatief en veilig werken te kunnen garanderen. Door deze kernwaarden én een marktconforme prijs bouwen wij aan duurzame relaties.

Aantal medewerkers: >100

Hijman levert altijd correct en zeer snel! Doordat wij ons hierover geen zorgen hoeven te maken kunnen wij ons volledig concentreren op onze klanten. De expertise van Hijman is daarnaast altijd een welkome ondersteuning geweest. 

Ben Jobse, mede-eigenaar Job Procleaning

Job Procleaning

Lijn

Moonen Packaging (uit Weert)

Diensten: Groothandel

Bedrijfsfilosofie: Moonen Packaging is de beste diensteverlener in verpakkingsoplossingen die streeft naar het continu verbeteren en overtreffen van de verwachtingen van al haar huidige en toekomstige klanten, leveranciers en medewerkers. Op een innovatieve, duurzame en transparante manier geven wij inhoud aan al onze internationale groei-ambities. 

Aantal medewerkers: 50-100

Onlangs hebben n.a.v. een mooie order een grote taart toegestuurd gekregen voor de hele afdeling.

Leentje Thans, office support purchase department Moonen Packaging

Moonen

lijn

Aktief Schoonmaakdiensten BV (uit Gorinchem)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Facilitaire dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Er naar streven om het bedrijf hoger in de markt te zetten door beter personeelsbeleid, milieu.

Aantal medewerkers: > 100

Onze reden om zaken te doen met Hijman is: 1 adres waar ik alle producten kan inkopen, snelheid, duidelijkheid.

Robert-Jan Slootjes, operationeel manager Aktief Schoonmaakdiensten BV

Aktief

Lijn

EH Facilitair (uit Nieuwkoop)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Faciltaire dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: De klant ontzorgen door het verzorgen van de facilitaire dienstverlening. Schoonmaak, glasbewassing, gevelreiniging, leveren van middelen en materialen enz.

Aantal medewerkers: 50-100

Wij doen al een geruime tijd zaken met Hijman omdat zij "het makkelijk bestellen van de juiste goederen" begrijpen. Daarbij zijn ze service gericht en het gehele proces van Hijman sluit naadloos aan bij de manier waarop wij met "onze klanten" omgaan! Hijman doet in onze ogen meer dan alleen het leveren van schonmaakmiddelen en materialen, ze denken met de klant mee bijvoorbeeld de manier waarop wij met 1 druk op de knop de facturen in ons "eigen" boekhoudsysteem kunnen inlezen, dit scheelt tijd en voorkomt invoerfouten!

Een leuke anekdote die ik me nog goed kan herinneren is dat de directeur van Hijman zelf de spullen die we heel hard nodig hadden, door de brievenbus kwam doen (voordeel dat hij bij ons kantoor om de hoek woont), dat zijn de kleine dingen die Hijman net even specialer maakt!

Rianne van Beek, customer relations EH Facilitair.

EH

Lijn

G. van Alem Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten BV (Utrecht)

Diensten: Schoonmaak 

Bedrijfsfilosofie: Het aangaan van langdurige en duurzame relaties met onze klanten.

Aantal medewerkers: >100

Persoonlijk zaken doen, de betrouwbaarheid, uit voorraad leveren zijn een paar voorbeelden waarom wij zaken doen met Hijman.

Bijkomende voordelen van het zaken doen met Hijman zijn: hun webshop, het leveren tot in de werkkast en het inboeken van XML-facturatie in ons eigen boekhoudsysteem!

Stefan Faaij, operationeel directeur Van Alem Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten

Van Alem

lijn

Volksbond (uit Amsterdam)

Diensten: Sociale opvang

Bedrijfsfilosofie: Opvang dak en thuislozen, schoonmaak eigen ruimte van clienten is prioriteit.

Aantal medewerkers: >100

Onze reden om zaken te doen met Hijman is: de toegangkelijkheid, betrouwbaarheid en de juiste producten tegen de juiste prijs.

Jan Billekens, hoofd facilitaire dienst Volksbond Amsterdam

Volksbond Amsterdam

lijn

JCDecaux (uit Amsterdam)

Diensten: Abri schoonhouden en onderhouden

Bedrijfsfilosofie: onze filosofie laat zich het best samenvatten in de volgende begrippen: • Sustainable Development • Veiligheid • Design • Uncluttering

Aantal medewerkers: >100

Communicatie met de vertegenwoordiging, snelle service, dat is voor ons typisch Hijman!

Een gebeurtenis met Hijman die ik niet vergeet is: het leveren van een bepaald (speciaal) artikel duurde wat langer dan wij normaal gewend zijn. Na een telefoongesprek met de vertegenwoordiger (Tarik Drissi) is dat binnen een week opgelost. Dit toont de inzet van de medewerkers van Hijman.

Roy Philips, inkoper JCDecaux.

JCDecaux

Lijn

Carea facilitaire dienstverlening (uit Warnsveld)

Diensten: Facilitaire dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Carea is een samenvoeging van de Engelse woorden Care (zorg) en Area (omgeving). Zowel privé als zakelijk hebben wij als individu de zorg voor onze omgeving. Iedere omgeving is anders. En iedere omgeving beleven wij als mens anders. Ook een wel of niet schone leefwerkomgeving heeft invloed op ons welbevinden als mens en individu. De visie van Carea is: 'Zorg voor een schone (werk)omgeving, waarbij de zorg voor opdrachtgevers en medewerkers centraal staat'.

Aantal medewerkers: 25-50

Volledig assortiment in combinatie met tijdig en juiste leveringen voor een afgewogen prijs, vinden wij het voordeel van het samenwerken met Hijman.

Typisch Hijman is in een gesprek met Donald Hijman je laten ontglippen tijdens de bouw van de Amsterdam Arena dat je dit een mooi bouwwerk vind en dat je gezamenlijke passie Ajax blijkt te zijn. Hoe mooi was het dan ook dat in mijn CSU periode op Hoogovens Donald Hijman op een ochtend op kantoor stond bij ons met een ingelijste poster van de Amsterdam Arena. Aandacht scoort! 

Frank Kühlkamp, eigenaar/directeur Carea.

Carea

Lijn

't Sticht Schoonmaakgroep (uit Utrecht)

Diensten: Schoonmaak & Glazenwasserij

Bedrijfsfilosofie: 't Sticht Schoonmaakgroep bestaat al sinds 1937 en heeft zich ontwikkeld tot een moderne schoonmaakonderneming met tal van specialismen. Dankzij onze jarenlange ervaring en brede knowhow heeft u te maken met een dynamisch bedrijf: met professionele medewerkers in de binnen- en buitendienst, korte communicatielijnen en natuurlijk met de meest geavanceerde schoonmaakapparatuur.

Aantal medewerkers: >100

De snelheid en juistheid leveren van producten tegen de juiste prijs, vinden wij het voordeel van het samenwerken met Hijman.

Typisch Hijman vinden wij: problemen oplossen ism medewerkers van Hijman!

Marc van Dijk, inkoper 't Sticht Schoonmaakgroep.

Sticht

Lijn

Gom specialistische Reiniging (vestiging: Amsterdam)

Diensten: Glazenwasserij & Facilitaire dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Naast de dagelijkse schoonmaak helpt Gom u met de periodieke schoonmaak en specialistische reiniging. Denk aan glasbewassing, vloeronderhoud, dieptereiniging, maar ook openbare ruimten, opleveringsschoonmaak en computerreiniging. Voor alles wat schoongemaakt kan worden en waar een specialist met speciale materialen en middelen aan te pas moet komen, bent u aan het goede adres bij Gom Specialistische Reiniging. Onze jarenlange ervaring en expertise gebruiken wij ook om u een passend onderhoudsadvies te geven, met een gedetailleerd prijsoverzicht en een pakket op maat.

Aantal medewerkers: >100

Snel en uit voorraad leveren is voor ons een groot voordeel van het prettig zaken doen met Hijman. Het direct zelf ophalen uit de shop van Hijman & Go van materialen die je direct nodig heb is een pluspunt!

Eddy Tempelaars, coördinator Gom Specialistische reiniging.

Gom

Lijn

Deen Distributie BV (uit: Hoorn)

Diensten: Supermarkten

Bedrijfsfilosofie: DEEN bestaat in 2013 al 80 jaar en is inmiddels in Noord-Holland en Flevoland een begrip. Voor je dagelijkse boodschappen met een lage prijs, het beste vlees uit eigen slagerij, groente en fruit vers van de veiling, vers gebakken brood en banket en de mooiste bloemen en planten ga je gewoon naar DEEN. Met de groei van het aantal winkels, groeit ook de organisatie achter de schermen. Een modern distributiecentrum, centraal gelegen in Hoorn en een distributiecentrum in Beverwijk verzorgen de dagelijkse goederenstroom naar de winkels. En met inmiddels bijna 7.000 mensen in dienst behoort DEEN tot de grootste werkgevers van West-Friesland.

Aantal medewerkers: >100

Typisch Hijman is voor ons: snelle service als het moet, altijd oplossing gericht.

Harry Klaver, manager kosten investeringen projecten Deen Distributie BV.

Deen

Lijn

Libelle Service (uit: Amsterdam)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Facilitaire dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Volledige ontzorging van de opdrachtgevers cq. klanten.

Aantal medewerkers: 25-50

Combinatie van vriendelijkheid, laag drempeligheid, amicale maar professionele omgang, aanwezige handelsvoorraad en vlotte levering van backorders, dat is voor ons het voordeel van het zaken doen met Hijman.

Indien nodig kan er persoonlijk advies verkregen worden inclusief demo.

Wilko van de Pieterman, DGA Libelle Service.

Libelle

Lijn

Schoonmaakbedrijf J.C. Verlaan (uit: Amsterdam)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Facilitaire dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: Klanten zo goed mogelijk van dienst zijn en kwaliteit afleveren. Daarnaast milieubewust en klantvriendelijk werken.

Aantal medewerkers: 25-50

Het bedrijf is dichtbij, bijna altijd onze materialen op voorraad, klantvriendelijk personeel en over het algemeen prijstechnisch interessant.

Typisch Hijman vinden wij: Het bezoek van Donald Hijman bij ons 30 jarig bestaan waarbij hij een erg leuke taart meenam gemaakt door de vrouw van een personeelslid. Dat vond ik erg leuk en origineel. Ook de verhalen en moppen van zijn vader Sal zijn natuurlijk bij een ieder die bij Hijman komt al om bekend. Altijd erg gezellig en je hebt niet het gevoel bij een groothandel te zijn.

Han Verlaan, DGA J.C. Verlaan.

Lijn

GDL (Gemeenschappelijk Dierenlaboratorium uit Utrecht)

Diensten: Overig

Bedrijfsfilosofie: Wij zijn een dierenlaboratorium, wij verhuren complete ruimten incl personeel, materiaal en alles wat daar maar bij komt kijken.

Aantal medewerkers: 50-100

Belangrijk aan het zaken doen met hijman vinden wij: de snelheid van leveren, betrouwbaarheid en uit voorraad leveren.

De voordelen vinden wij: Makkelijke communicatie, denkt mee met ons.

John Versteeg, inkoop/financiele administratie GDL

Dierenlab

Lijn


BHS Group Professionals (uit Amstelveen)

Diensten: Hotel Schoonmaak

Bedrijfsfilosofie: Hospitality gives energy!

Aantal medewerkers: >100

Snelheid, betrouwbaarheid( afspraak= afspraak) en uit voorraad leveren zijn voor mij de belangrijkste reden om met Hijman samen te werken.

 

Ik vind het prettig samen doen met Hijman; er is veel mogelijk en als iets niet tot het standaard assortiment behoort is er vrijwel altijd een alternatief wat wel geleverd kan worden. Ook de flexibiliteit van de diverse afdelingen( sales, logistiek) waardeer ik zeer, met mijn vele last minutes verzoekjes.

Denise  Mounoury, objectenmanager BHS Group.

BHS

Lijn

Blinck BV (uit Almere)

Diensten: Facilitaire dienstverlening

Bedrijfsfilosofie: De filosofie van Blinck is om de dienstverlener te zijn die staat voor kwaliteit en professionaliteit in alle facetten van haar dienstverlening. Dit geldt zowel voor de interne organisatie alsmede het uitdragen van haar dienstverlening naar buiten toe. 

Aantal medewerkers: 50-100

Ik vind de wijze van samenwerken prettig, de laagdrempeligheid, de snelheid en gemotiveerdheid van de mens en de organisatie.

Anton Vinck, eigenaar Blinck BV

lijn

J. Boom Handelsonderneming (uit Alkmaar)

Diensten: Handelsonderneming

Bedrijfsfilosofie: Groot- en kleinhandel (winkel) in klassieke schoonmaak materialen en producten. Vertrouwde (klassieke) kwaliteit.

Aantal medewerkers: 0-10

Wij doen prettig zaken met Hijman omdat ze toegankelijk zijn, uit voorraad kunnen leveren en het zijn prettige mensen om mee samen te werken.

Jaap Boom, mede-eigenaar J.Boom Handelsonderneming.

J Boom

lijn

Schoonmaakbedrijf Breddels (uit Amstelveen)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Facilitarie Dienstverlening.

Bedrijfsfilosofie: Wij zijn een familiebedrijf net als Hijman. Dat betekent klaar staan voor de klant, direct aanspreekbaar en de kwaliteit hoog houden.

Aantal medewerkers: 10-25

Doordat het magazijn van Hijman goed gevuld is hoeven wij zelf geen groot magazijn aan te houden.Vrijwel alles is altijd op voorraad en anders snel besteld. Prettige omgang, betrouwbaar en Hijman staat altijd klaar.

Bart Breddels, DGA Schoonmaakbedrij Breddels.

Logo breddels

Lijn

Schoonmaakbedrijf R Wagenaar (uit Purmerend)

Diensten: Schoonmaak, Glazenwasserij en Facilitarie Dienstverlening.

Bedrijfsfilosofie: Alles Spik en Span in uw omgeving!

Aantal medewerkers: <10

Hijman is vooral toegankelijk, prettig om zaken mee te doen. 

Rudhi Wagenaar, eigenaar Schoonmaakbedrijf R Wagenaar

Wagenaar

Lijn

Keesman Schoonmaakservice (uit Driehuis)

Diensten: Schoonmaak en Glazenwasserij.

Bedrijfsfilosofie: .........

Aantal medewerkers: <10

De reden waarom wij zaken doen met Hijman: grote vooraad, deskundig personeel en prettig in de omgang.

Dirk Keesman, directeur/eigenaar Keesman Schoonmaakservice.

Lijn