Hijman & Go, de succesvolle winkel van Hijman, was lange tijd het epicentrum van het bedrijf, waar ook alle telefoon binnenkwam. Dit bleek, samen met de meer dan 100 klanten die wij dagelijks mogen ontvangen, teveel van het goede voor de verkopers én de klanten van Hijman.

Omdat Hijman wil dat elke klant, zowel een bezoeker als een klant die belt, voldoende en de juiste aandacht krijgt, is er per 1 maart jl. een commerciële binnendienst opgezet. Dit nieuwe team professionals is nu het eerste aanspreekpunt voor alle bellende en mailende klanten. Peter Bron, Eric van Wijngaarden en Annemiek van Ede zullen de verkoop bij Hijman gaan  ondersteunen in de breedste zin van het woord. 

Roland Wink, algemeen directeur: “wij realiseren ons dat dit voor onze vaste klanten even wennen is. Deze verandering betekent echter meer tijd en aandacht voor elke klant en dat is precies wat wij willen en onze klant vraagt”
Hijman, wij maken het u gemakkelijk!

foto binnen