Betalen

Betaalmethoden

Hoe kunt u betalen?

  • Contant of met cadeaubonnen
  • Online via iDEAL
  • Zelf overmaken naar NL10INGB0695610023 (BIC: INGBNL2A). Vergeet niet als omschrijving of als vrije mededeling het factuurnummer te vermelden
Tip: in Mijn Hijman kunt u via het overzicht van uw openstaande facturen meerdere facturen tegelijk betalen.

 

Facturen

We bewaren uw facturen en eventuele creditfacturen in Mijn Hijman. Zo kunt u een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak als nodig is.

Terugbetalingen

Zodra we uw retourzending hebben afgehandeld, betalen we u meteen terug. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat u ze teruggestuurd heeft.

Te veel betaalde bedragen betalen we automatisch terug. Binnen 5 werkdagen staat het bedrag weer op uw rekening.
Per ongeluk betaald? Geen zorgen. We storten een betaling automatisch terug als we die niet kunnen koppelen aan een bestelling. Binnen 2 weken staat het bedrag weer op uw rekening.

Betalingsherinnering en incasso

Als we geen betaling hebben gekregen, helpen we u eraan te denken. Een dag nadat uw factuur betaald moest worden, krijgt u de eerste betalingsherinnering per e-mail of per post. Zes dagen na de eerste herinnering krijgt u een eventuele tweede betalingsherinnering. En weer zes dagen daarna krijgt u de eventuele derde betalingsherinnering.

De vierde en laatste herinnering ontvangt u nog eens zes dagen later na de derde herinnering. Hieraan zijn gerechtelijke kosten verbonden.

Ondertussen al betaald?
Als u minder dan vijf werkdagen geleden heeft betaald, is de verwerking daarvan waarschijnlijk gekruist met uw betalingsherinnering. U kunt de herinnering dan negeren.

Ondertussen geretourneerd?
Dan is de verwerking van uw retourzending waarschijnlijk gekruist met de betalingsherinnering. Zodra we bevestigen dat we uw retourzending ontvangen hebben, hoeft u de herinnering niet meer te betalen.

Bestelling niet ontvangen?
Klopt het afleveradres? Neem dan contact op met onze afdeling verkoop. Dan zoeken we uit wat er met uw levering gebeurd is: 020-6659501 (toets 1.)

Vragen of advies?

Vragen of advies?

Chat met Nigel of neem contact op via: [email protected] of 020 665 95 01.

De chat is beschikbaar van ma-vr van 08.00 tot 17.00 uur