Vragen of advies?
Vragen, advies of klachten?
We bieden u graag meerdere manieren om te betalen aan:
Contant of met cadeaubonnen
Online via iDEAL
U kunt ook zelf naar ons overmaken. Dit kan naar NL10INGB0695610023 (BIC: INGBNL2A). Vergeet niet als omschrijving of als vrije mededeling het factuurnummer te vermelden
Tip: in Mijn Hijman kunt u via het overzicht van uw openstaande facturen meerdere facturen tegelijk betalen.
Facturen
We bewaren uw facturen en eventuele creditfacturen in Mijn Hijman. Zo kunt u een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak als nodig is.
Terugbetalingen
Zodra we uw retourzending hebben afgehandeld, betalen we u direct terug. De meeste retourzendingen zijn verwerkt binnen vijf werkdagen nadat u ze teruggestuurd heeft.
Te veel betaalde bedragen betalen we automatisch terug. Binnen vijf werkdagen staat het bedrag weer op uw rekening.
Per ongeluk betaald? Geen zorgen! We storten een betaling automatisch terug als we die niet kunnen koppelen aan een bestelling. Binnen twee weken staat het bedrag weer op uw rekening.
Betalingsherinnering en incasso
Als we geen betaling hebben gekregen, helpen we u eraan te denken. Een dag nadat uw factuur betaald moest worden, krijgt u de eerste betalingsherinnering per e-mail of per post. Zes dagen na de eerste herinnering krijgt u een eventuele tweede betalingsherinnering. En weer zes dagen daarna krijgt u de eventuele derde betalingsherinnering.
De vierde en laatste herinnering ontvangt u nog eens zes dagen later na de derde herinnering. Hieraan zijn gerechtelijke kosten verbonden.
Inmiddels al betaald?
Als u minder dan vijf werkdagen geleden heeft betaald, is de verwerking daarvan waarschijnlijk gekruist met uw betalingsherinnering. U kunt de herinnering dan negeren.
Ondertussen geretourneerd?
Dan is de verwerking van uw retourzending waarschijnlijk gekruist met de betalingsherinnering. Zodra we bevestigen dat we uw retourzending ontvangen hebben, hoeft u de herinnering niet meer te betalen.
Bestelling niet ontvangen?
Klopt het afleveradres? Neem dan contact op met onze afdeling verkoop. Dan zoeken we uit wat er met uw levering gebeurd is: 020-6659501 (toets 1.)
Vragen of advies?
Vragen, advies of klachten?